Nissan je Leafom preuzeo vodstvo kad je u pitanju komercijalizacija električnih automobila, no kao i mnogo puta dosad, pokazuje se da je ponekad bolje slijediti nego voditi
Japanski proizvođač već je neko vrijeme na udaru kupaca zbog deklarirane autonomije Leafa.
Naime, Nissan navodi kako, ovisno o načinu vožnje i uvjetima na cesti, Leaf s punom baterijom može prevaliti do 160 kilometara. Međutim, bateriju nije preporučljivo puniti do 100 posto kapaciteta kako joj se ne bi skratio vijek trajanja.
Ovaj potonji podatak te preporuku da se baterija puni do 80 posto kapaciteta Nissan North America navodi tek nakon kupnje vozila, što je dvojici Amerikanaca poslužilo kao povod za podizanje tužbe protiv japanskog proizvođača i njegovog ovlaštenog distributera.
U Nissanu priznaju kako im je žao što je mali broj kupaca Leafa nezadovoljan svojim vozilom te kako tužba protiv njih nije utemeljena. Japanci također ističu kako su sve relevantne informacije o načinu na koji automobil radi te podaci o autonomiji i vijeku trajanja baterije istaknuti u priručniku o vozilu te putem njihovih službenih internetskih stranica.
Izvor: tportal.hr