Spajanjem motora s unutarnjim sagorijevanjem i elektromotora dobiva se, naizgled, idealno rješenje - automobil koji koristi najbolje od oba svijeta. Toyota je bila predvodnik čopora s hibridima koji su se koristili benzinskim motorom, no europski proizvođači nade polažu u dizelaše.
Peugeotov prvi hibridni automobil i prvi dizelski hibridni crossover na svijetu - 3008 Hybrid4 predstavljen je na izložbi u Parizu prošle godine, a konačno je stigao i na naše tržište. Automobil se koristi dvolitrenim turbodizelašem koji razvija 163 Ks i 300 Nm te prednje kotače, kao i 27 KS snažnim elektromotorom sa 200 Nm koji pogoni stražnju osovinu. Zahvaljujući ovoj arhitekturi i inteligentnoj elektronici, 3008 HYbrid4 može funkcionirati kao automobil s pogonom na sva četiri kotača.
Način isporuke snage i odabira pogonske jedinice ovisi o vozačevim preferencijama, a moguć je u jednom od četiri režima - automatskom, gdje sustav optimalno upošljava oba motora u cilju što bolje ekonomičnosti, ZEV, gdje automobil do četiri kilometara i 70 km/h maksimalne brzine prevaljuje isključivo na električnu energiju; 4WD, kada se koristi s oba motora kako bi oponašao pogon na sva četiri kotača te Sport, kad maksimalno eksploatira oba motora u cilju dinamičnijih voznih osobina.
Peugeot je 3008 Hybrid4 deklarirao na prosječnu potrošnju od 3,8 litre goriva na stotinu prijeđenih kilometara u kombiniranom ciklusu. Automobil do 100 km/h ubrzava za 8,5 sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 191 km/h.
Prvi dizelski hibrid na svijetu proizvodit će se u Francuskoj, u Sochauxu, a činit će 10 posto godišnje proizvodnje modela 3008, odnosno 15.000 primjeraka.
3008 Hybrid4 nudit će se samo s jednom, bogatom razinom opreme, po cijeni od 277.700 kuna.