- 14.10.2022
U izvornom obliku Renault 5 proizvodio se od 1972. do 1996. godine, a sada je otkriven i prototip koji u prepoznatljivom obliku najavljuje njegovu reinkarnaciju u moderan, maleni, zabavni i dinamični gradski automobil na električni pogon. U prodaji bi se
Reinkarnacije legendarnih automobila starih nekoliko desetljeća u modernom izdanju i s električnim pogonom postale su jedan od glavnih načina kako proizvođači žele privući pozornost na svoja nova e-vozila. U tom pogledu izvlačenje nekog starog automobila i oživljavanje njegovog dizajna, uz električni pogon, postaje već pomalo izlizani kliše moderne autoindustrije. Ipak, kad je riječ o Renaultu i njegovom upravo otkrivenom konceptu legendarne śpeticeť, ne možemo reći da je riječ o bilo čemu dosadnome ili nepotrebnome.
Renault je, naime, najavio svoju novu strategiju marke, digitalnu revoluciju nazvanu śRenaulutionś, podijeljenu u tri faze. Prva započinje odmah i traje do 2023. godine, naziva se śResurrectionť (uskrsnuće), a kompanija će se u njoj fokusirati na financijski oporavak. Nakon toga slijedi faza śRenovationť (obnova), u kojoj će biti predstavljeni novi modeli i bit će poboljšana profitabilnost. Ona traje do 2025. godine, nakon čega slijedi śRevolucijať, promjena cijelog poslovnog modela, okretanje novim tehnologijama, izvorima energije i mobilnosti.
Izvor: autonet.hr